Starlink satai nuolat atlikinėja manevrus orbitose apie Žemę, siekdami išvengti susidūrimų.
Nuo 2023 m. birželio 1 d. iki lapkričio 30 d. Starlink satai atliko 24 410 susidūrimų išvengimo manevrų. Vengimo manevrų dažnis yra 1 manevras vienam satui per vieną mėnesį. Nuo 2022 m. gruodžio 1 d. iki 2023 m. gegužės 31 d. žvaigždyno palydovai turėjo atlikti 25 299 manevrus. Atsižvelgiant į tai, kad per pastaruosius šešis mėnesius „Starlink” palydovų skaičius padidėjo maždaug 1 000, per šį laikotarpį jie atliko mažiau vengimo manevrų nei per ankstesnius šešis mėnesius.
2024 pradžio Starlink žvaigždyne yra per 5250 satų. SpaceX ketina iškelti 12 tūkstančių pirmosios kartos satų, o vėliau pasiekti 40 tūkstančių satų kiekį orbitose. Du kartus per metus SpaceX JAV Federalinei ryšių komisijai (FCC) teikia ataskaitas apie tai, kiek kartų jos palydovams teko keisti trajektorijas, kad būtų išvengta galimų susidūrimų su kitomis transporto priemonėmis ir kosminėmis šiukšlėmis. Paskutinę pusmetinę žvaigždyno ataskaitą bendrovė pateikė 2023 m. gruodžio 29 d.
Starlink satai savarankiškai priima sprendimus dėl manevravimo remdamiesi JAV kosmoso pajėgų ir kosmoso tyrimų bendrovės „LeoLabs” pateikta informacija. Manevras atliekamas, kai tikimybė susidurti su kitu erdvėlaiviu ar kosmine šiukšle viršija 1 iš 100 000. Bendrovė SpaceX pabrėžia, kad jos metodas yra daug griežtesnis. Dauguma kitų operatorių satų manevrus atlieka, kai susidūrimo tikimybė viršija 1 iš 10 000.
Didėjant satų kiekiui orbitose, vengimo manevrų skaičius kas šešis mėnesius padvigubėdavo. Starlink satams ši tendencija negalioja, galbūt, dėl palydovinės padėties nustatymo duomenų tikslumo didėjimo. Satų susidūrimai kelia rimtą grėsmę kosminei erdvei apie Žemę. Susidarantys fragmentai ilgai išlieka orbitoje ir kelia grėsmę kitiems satams. Ekspertai giria SpaceX už griežtą požiūrį ir viešą dalijimąsi informacija su kitais operatoriais.