Dream Chaser kosmoplanas arba daugkartinis Sierra Nevada Corporation erdvėlaivis, įgavęs pavadinimą ir sparnus, kils 2021 metais.
2014 metais NASA iš TKS aprūpinimo kroviniais konkurso pašalino Sierra Nevada Corporation erdvėlaivį Dream Chaser
Dream Chaser yra vienintelis privatus orbitinis erdvėlaivis, panašus į buvusius Sovietų Sąjungos Buran ir JAV Space Shuttle erdvėlaivius. Iš esančių panašių projektų paminėtinas erdvėlaivis X-37B. NASA erdvėlaivį užsakė pagaminti Boeing kompanijai dar 1999 metais. 2004 metais projektą perėmė JAV Gynybos departamentas (JAV Karinės Oro Pajėgos). Pirmasis skrydis įvyko 2010 metais. Yra sukurti du vienodi erdvėlaiviai X-37B, jų bendra skrydžių kiekis yra 5. Ilgiausio skrydžio trukmė buvo 779 paros. Paskutinio X-37B skrydis prasidėjo 2020 gegužės mėnesį.
Dream Chaser išlėkdinamas ULA raketa Vulcan…
į Žemę grįžta tupdamas kaip lėktuvas
2020 pavasarį erdvėlaivis Dream Chaser gavo sparnus ir pavadinimą Teanacity. Pirmasis bandomasis skrydis planuojamas 2021 pabaigoje iš Kenedžio kosminio centro ULA raketa Vulcan Centaur. Antrasis lėkis turėtų būti jau su krovinių, ~ 5500 kg, skraidinimu į TKS ir iš jos į Žemę. Erdvėliavio tupimas į nusileidimo taką ir nepavojingo kuro naudojimas varytuvams yra privalumas. Aptarnaujantys technikai gali greitai iškrauti erdvėlaivį, ypač jei krovinys yra su mikrogravitacija atliktų eksperimentų pavyzdžiai. Erdvėlaivio skrydžių resursas yra 15 kartų, o lėkis į kosmosą ir atgal planuojamas tik su 1.5 G perkrova. Jei viskas seksis, Sierra Nevada tikisi sukurti visą panašių erdvėlaivių flotilę.
NASA Komercinių Krovinių Tarnybos (Commercial Resupply Services-2, CRS-2) programa buvo patvirtinta 2016 metais. Pagal ją, 2019-2024 metais, į TKS 20 kartų krovinius gabens SpaceX erdvėlaivis Crew Dragon, 10 kartų kompanija Northrop Grumman Innovation Systems erdvėlaiviu Cygnus. CRS-2 programoje numatyti ir 6 Dream Chaser erdvėlaivio skrydžiai į TKS. Tai yra Sierra Nevada kompanijos pripažinimas po jos pašalinimo iš CRS pirmojo konkurso. Erdvėlaivio lėkis į TKS ir atgal bus automatizuotas ir piloto nereikės.